top of page

מססה "אח גדול" לחרמון וצפון הגולן

סוכות תשפ"ב 22-24.9.2021

אח גדול עמותה.png

יצאנו למסע על שביל הגולן, מהחרמון {איזור הקופות/המחנה הצבאי} ויד לצפון הגולן. כהרגלנו, מדי שנה , המסע נשא אופי של נודד- "הכל על הגב",עם תגבור בבוקר היום השני, וכמובן- לינת שטח , הדרכות בנושא נופאדם והקשר לחיינו ביומיום.

הקבוצה כללה 14 חברות/ים , רובם חיילות/ים בודדים והשאר – מתנדבי העמותה.  חבורה נהדרת של א-נשים מיוחדות/ים שהפכו את המסע לחוויה ייחודית.

ביום הראשון ירדנו מהחרמון, דרך ערוצי נחל גובתא עליון, מגדל שמס והלכנו לחניון חורשת נמרוד ללינה.

ביום השני, יצאנו מחורשת נמרוד, "חתכנו" דרך פאתי מגדל-שמס עד למרכז הישוב וחברנו לקטע החדש של שביל הגולן, דרך גבעת הצעקות, חציית עמק יעפורי עם החקלאות האינטנסיבית המדהימה , עוקף מזרחי ודרומי של ברכת רם ועד יער אודם. לינה- ביער אודם, איזור תל קצעה.

ביום השלישי- עלינו להר אודם  וירדנו ליער הפארק במישורי הרמה, בכוון אל-רום, עד אנדרטת פלס"ר 7.

מסע סוכות – תש"פ  - עולים לירושלים

עמותת "אח גדול"  -   15-17.10.19

אח גדול עמותה.png

בחוה"מ סוכות, הובלתי מסע של שלושה ימים בהרי ירושלים.

זה המסע השלישי אותו אני מוביל עבור עמותת "אח גדול" – עמותה המאמצת חיילים בודדים בדרך ייחודית של תמיכה והכוונה באמצעות "חיילים בודדים לשעבר" ומתנדבים אחרים.

זכות גדולה , במהלכה אנ י נתרם יותר ממה שאני תורם.

הפעם חצינו את הרי ירושלים, עם קבוצה קטנה ואיכותית , מהר טייסים, דרך צובה, שביל המעיינות וחר' סעדים ועד עין לבן בפאתי קריית מנחם.

שלושה ימים של היכרות עם ארץ ישראל, הרי ירושלים, חג הסוכות ומנהגיו.וכמובן- עם ישראל שטייל באתרים אלו ושמח לראותנו .

הובלת מסע לקבוצה מעמותת "אח גדול"

אח גדול עמותה.png

בחוה"מ פסח, הוביל אפי מסע לקבוצה מעמותת "אח גדול" – עמותה המטפלת בחיילים בודדים. המסע נערך בימים א-ג, 21-23.4.2019, בין ערד למצדה מזרח. במהלך המסע התגבשה קבוצה נפלאה, במסלול לא קל, הכל על הגב, לינת שטח וכו'. תוכלו לצפות כאן במספר תמונות מהמסע שלהם.